حضور ۶۵ رسانه بین‌المللی در مشهد برای پوشش مراسم تشییع رئیس‌جمهور خادم جمهور به روایت هنرمندان مشهدی + فیلم فعالیت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در صداوسیما با یک حکم آغاز شد مخاطب ۶ میلیونی سینما تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ محمدعلی باشه آهنگر: آن شب هولناک را تا صبح نخوابیدم ابراز همدردی بیش‌از ۲۵۰ سینماگر درپی شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه بیانیه مجمع خبرنگاران و نویسندگان برای رئیس جمهور شهید «شهرام حقیقت‌دوست» پلیس شد تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی برای شهادت رئیس‌جمهور واکنش ملیکا زارعی به خبر شهادت «آیت الله رئیسی» رئیس‌جمهور + عکس ویژه برنامه «شهید جمهور» درشبکه افق + زمان پخش استوری محمد معتمدی در پی شهادت آیت الله رئیسی + عکس سید جواد هاشمی: رئیسی پذیرای انتقادات بود داریوش ارجمند: رئیسی مرد عمل بود تسلیت هنرمندان مشهدی با خلق آثار هنری درباره شهدای خدمت تبیین آیت‌الله رئیسی از چرایی ورود به عرصه انتخابات در برنامه تلویزیونی «جهان آرا» + زمان پخش نصب المان سوگواری در جشنواره کن برای «آیت الله رئیسی» + عکس دعوت از هنرمندان برای روایت مقام شهدای خدمت داوود میرباقری: امید داشتیم رئیس‌جمهور یکی از بینندگان سلمان فارسی باشد تسلیت ابراهیم تاتلیس به مردم ایران
سرخط خبرها

پایان کار سریال «بی‌گناه» در شبکه نمایش خانگی| اولین سریال مهران احمدی واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشت

  • کد خبر: ۱۴۷۹۶۳
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
  • ۱
پایان کار سریال «بی‌گناه» در شبکه نمایش خانگی| اولین سریال مهران احمدی واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشت
سریال «بی‌گناه» بعد از گذشت پنج ماه از شروع انتشار و پخش ۲۳ قسمت، امروز یکشنبه ۹ بهمن به پایان رسید. پایان سریال با اظهارنظر‌های مختلفی از سوی مخاطبان آن روبه‌رو شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، «بی‌گناه» به عنوان اولین تجربه سریال‌سازی مهران احمدی به تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی از شش شهریور منتشر منتشر شده بود و بالاخره با پخش قسمت بیست‌وسوم به پایان رسید.

بعد از انتشار قسمت پایانی، مخاطبان نسبت به سرنوشت شخصیت‌ها واکنش‌هایی مختلف نشان دادند. بخش مهمی از نظرها در این باره است که سریال برخلاف انتظارشان پایان دقیقی نداشته و برخی معماها به سرانجام نرسیده و سرنوشت برخی شخصیت‌ها نامشخص باقی مانده است.

برخی نوشته‌اند وقتی قرار است سرنوشت شخصیت‌ها در قسمت پایانی مشخص نشود، چرا باید کارگردان این‌همه ماجرا در سریالش بیاورد؟

علاوه بر اینها برخی هم پایان سریال را غیرکلیشه‌ای و متفاوت معرفی کرده و نوشته‌اند از تصمیمی که کارگردان برای سرنوشت شخصیت فرشباف پی گرفته لذت برده‌اند و البته چند نفر از مخاطبان هم نوشته‌اند منتظر فصل بعدی سریال می‌مانند.

«بی‌گناه» به کارگردانی مهران احمدی با بازی محسن کیایی، شبنم مقدمی، مسعود رایگان، ویشکا آسایش، آتیلا پسیانی، مهران احمدی، مهرانه مهین‌ترابی و … یکشنبه‌ها توسط پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شد.

منبع: فیلم نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فري
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
0
0
اين سريال نشان داد هر كسي ظلم كنه سلامتر و خوشبخت تره. فرشباف سه نفر را كشت و در حق فروغ و بهمن و مهتاب و ناهيد ظلم كرد ولي از نظر مالي در رفاه كامل زندگي ميكنه و به عشقش هم رسيده پس نتيجه ميگيريم هرچي ظالمتر سالمتر
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->